یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


جهل یا نادانی؟

چقدر سخت است کسی را که خودش را به خواب زده بیدار کنی. مثل آب در هاون کوبیدن است. امروز با همچین آدمی بحثم شد و من هر چه برایش توضیح می دادم و دلیل می آوردم او حرف خودش را می زد. در آخر هم چون دید دلایلم منطقیست بحث را صد و هشتاد درجه چرخاند و گفت نه من منظورم در این باره بود و چنان و چنان. آنجا بود که با خودم فکر کردم با نادان جماعت نباید وارد بحث شد چرا که خود هم نمی دانند دلیل مخالفت هایشان چیست و اصلا چه می خواهند بگویند. ایرادات بنی اسرائیلی وارد می کنند و بر جهالت خود اصرار می ورزند.

واقعا راست است که گفته اند : نرود میخ آهنین در سنگ


+ واقعه مِنا دردناکترین حادثه در چند روز اخیر است. برخی از دوستان به جای اینکه آل سعود را به خاطر بیکفایتیشانن محکوم کنند بیشتر آب به آسیای دشمن می ریزند و می گویند: اگر به جای حج به چند نیازمند کمک می کردند الان زنده بودند و بدتر اینکه حتی برایشان جوک هم ساخته اند. واقعا متأسفم برای این گونه افراد :| و تسلیت می گویم به ملت شریف ایران

سلام

راست گفتی، این از آب گل آلود ماهی گرفتن ها خیلی ناراحت کننده ست.
چه خوب که اسمت "بانوی آذریه".
با تبادل لینک موافقی؟
سلام مهربون ^_^
خیلی ناراحت کننده س ... خوبی از خودته مهربونم :)
موافقم :)
نگو!نگووووووو!! یعنی یادم میاد طرف اصلا هیچی نمیدونست!! یعنی هیچی ها!!! فقط هرچی براش میفرستاد فوروارد میکرد واسه بقیه!
تصور کن تو گروه اشپزی بحث می کردیم!! بعد طرف با اعتماد ب نفس بهم می گفت برو مطالعتو زیاد کن :|
به بچگیش رحم کردم ک نشستم و پهنش نکردم رو بند :/
:)))))))
باور کن منم یادش که میفتم اعصابم داغون میشه ...
واقعا متاسفم برای طرزِ فکرِ این ملت.

+ تسلیت ):
واقعا تاسف برانگیزه ...  :((
تسلیت :(((
:(((
امان از جاهلان
اتفاق وحشتناکی بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan