یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


نوشیدنی مخصوص عمارت شاپوری

دیروز خواهرم مرا برد عمارت شاپوری. عمارتی زیبا و بسیار باصفا. قبلا که شیراز آمده بودم عمارت نارنجستان قوام و باغ ارم را بیشتر دوست داشتم و با خودم فکر می کردم اگر در آن زمان زندگی می کردم خیلی دوست داشتم در این دو مکان باشم اما الان نظرم عوض شده. الان اگر قرار بود از مردم آن زمان باشم حتما دوست داشتم عمارت شاپوری خانه ام باشد :)) بگذریم ... رفتیم کافی شاپ عمارت و از منو، خواهرم فالوده مخصوص سفارش داد و من نوشیدنی مخصوص عمارت شاپوری. نوشیدنی را که آوردند مانده بودم چطور باید بخورمش :) خواهرم هم سربسرم می گذاشت که "چیزی که نمی دونی چیه چرا سفارش میدی" . نوشیدنی خوشمزه ای که نفهمیدم چیست :))

+ عکس وقتی که برگردم به پست الحاق می شود.

+ دوستان از اینکه نمی توانم کامنتها رو تایید کنم و جواب بدم خیلی شرمندم. چون به نت دسترسی ندارم :)
آخی:))چ جالب:)
مهمون ماهم باشین:)
چشم فاطمه جان حتما :)
بهتون خوش بگذره
خیلی ممنون ... خیلی خوش گذشت :)
منم عمارت شاپوری رو خیلی دوس دارم و وقتی داشتیم توش قدم میزدیم دقیقا به این فکر میکردم که دوس داشتم خونمون این جوری باشه .قشنگ و اصیل .
 ما هم که برای شام رفته بودیم من غذایی رو انتخاب کردم که تا اون موقع نخورده بودم  اصلنم دوسش نداشتم و مجبور شدم به غذای هم سفره ای هام بسنده کنم...
فکر می کنم هر کی به این عمارت رفته باشه همین نظر رو در موردش داشته باشه :)
خوبه دوستان بودن که باهاشون غذاشونو شریک بشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan