یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


دوراهی بزرگ

توی یک دوراهی ای گیر کرده ام که یک طرفش علاقه خودم هست و طرف دیگر خواسته خانواده ام. می دانم که اگر روی علاقه خودم پا بگذارم تا آخر عمرم پشیمان خواهم بود. کاش شرایط جور دیگری بود .... کاش می توانستم از علاقه ام حرف بزنم ... شما بگویید چه کار کنم؟؟!!
ببینم داری عروس میشی ؟ :)))

بهترین راه اینه که بسپری دست خدا، استخاره کن ...
نه بابا :))) خونوادم معتقدن برم سر کار اما خودم یه برنامه دیگه ای دارم ... نمی دونم باید چی کار کنم

کسی رو می شناسی استخاره بلد باشه؟
من ی بار با علاقه خانواده م پیش رفتم و ب طرز ناجوری زمین خوردم! چون واقعا نمیتونستم تحمل کنم
ببین خودت چی میخوای! اونا هیچ وقت قرار نیس جای تو زندگی کنن
من در مورد برنامه خودم خیلی فکر کردم ... شرایطشم پرسیدم ... خیلی هم دوست دارم انجامش بدم
مطمئنم تو زمینه کاریِ مورد نظر خانوادم موفق نمی شم
خیلی سر در گمم

ممنون روشنا جان
به عقل و شرع رجوع کن
جواب خوبی میگیری
ممنون مهربان ... عقلم می گه وقتی می دونی که تو کاری که دوستش نداری موفق نمیشی پس نرو
اداره تبلیغات اسلامی بری برات استخاره میکنن :)
دستت درد نکنه سمیرا جونم :)
سلام

بهترین راه استفاده از عقل و آینده نگریه

استخاره دیگه چیه!!!!
برو دنبال چیزی که دوس داری...همیشه تین فرصت پیش نمیاد که آدم بره دنبال دوس داشتنی هاش...
خانواده مهمه ولی گاهی اوقات آدم خودش مهمتره...پس میتونی با احترام نظرشونو رد کنی...و نظر خودتو منطقی براشون توضیح بدی...
موفق باشی عزیزم...
ممنون سایه جونم ... این چند روز همش دنبال فرصتی بودم باهات حرف بزنم اما پیش نمیومد یا تو نبودی یا من
به هر حال ممنونم عزیزم :*
سلام :) 
به هیچ وجه به هیچوجه پا روی خواست خودت نذار والا تا اخر عمر پشیمونی رو باید یدک بکشی ، تجربه شو دارم تلخ ه .. 
حواست باشه بانو جان :)
ممنون آهوی عزیز :) چشم ... همین روزها می خواهم با مادرم در موردش حرف بزنم :)
بهترین ها در انتظارت باشه بانو جان :)
خیلی ممنون آهوی عزیزم :) همینطور برای تو :)
خوش باشی بانو :)
:)
خب بستگی داره که کدومش بیشتر به نفعت باشه... اگر هم خواسته ی خانواده رو قبول کنی و به نفعت باشه حداقلش وقتی حسرت اون چیزی که خودت میخواستی رو میخوری... به خودت دلداری میدی که خب، این بهتر بود.
نمی دونم شاید اینطور باشه ... می دونی من تا حالا هیچوقت با علاقم جلو نرفتم ... یعنی چیزایی که دوست داشتمو بهشون نرسیدم ... شاید یه جور تقابل باشه که هر جور شده این بار به خواسته خودم عمل کنم ... نمی دونم شاید حق با شما باشه ثریا جان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan