یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


اعداد اسرار آمیز دست ها

یادم می آید زمان راهنمایی (دوم یا سوم )، توی درس هنر، از ما خواسته شده بود تا در مورد " دست " بحث کنیم و نظراتمان را بگوییم. یکی از بچه ها نظر جالبی در مورد اعداد 18 و 81 کف دست نوشته بود که فکر می کنم همه بچه ها را به فکر واداشت. او نوشته بود که عدد 18 سن حضرت فاطمه و عدد 81 مجموع سن حضت فاطمه(س) و حضرت محمد(ص) می باشد. هیچوقت از این منظر به دستهایم نگاه نکرده بودم. آن روز شاید به دلیل سن کم یا شاید هم مهم نبودن از کنارش گذشتم اما حالا که بهش فکر می کنم میبینم خب می تواند صحت داشته باشد. خدایی که خودش گفته " دنیا را فقط به خاطر حضرت محمد(ص) خلق کرده " و اینکه حضرت فاطمه(س) برترین بانوی دو عالم و دردانه رسول و خدا بوده، پس می تواند نشانه هایش را هم در وجود آدم ها به یادگار گذاشته باشد. هنوز هم که هنوز است هر وقت به دستهایم نگاه می کنم تا ساعتها به این فکر می کنم که واقعا می شود ؟؟؟


+ این فقط یک نظریه است از طرف دوستی که الان یک پزشک می باشد.

شاید بشود ..
شاید ...
خیلی جالب بود...
:)
چه جالب!
:)
در شدنش شکی نیست بانو جان ....
ممنون آهوی عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan