یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


بیایید با هم بترسیم :)

تا بحال چند فیلم ترسناک دیده اید که اتفاقاتش در روز روشن بیفتد؟؟؟ من که یادم نمی آید. همه فیلم های ترسناک تاریخ سینما، شب هنگام اتفاق می افتاد. شبی که تاریک است و به همین دلیل حس می کنی الان است که چیزی ظاهر شود که انتظارش را نداری. به همین دلیل کوچکترین صدا، باعث می شود دلت هرّی بریزد پایین، و بیشتر و بیشتر توی پتو بخزی. هفته پیش فیلمی را دیدم که تا چند روز جرئت خوابیدن دراتاقم را نداشتم:))) البته لازم به ذکر است که اتاق من در طبقه بالا که خودش واحد جدایی هست قرار دارد:)

راستی تابحال کدام فیلم شما را تا سرحد مرگ ترسانده است؟؟؟

جان من اسم فیلمی که دیدی چی بود!؟خسته شدم ازبس فیلم آبکی دیدم!!
the conjuring. البته مطمئن نیستم که بترسید آخه مردا اصولا از چیزی نمی ترسن :)
فیلم پارانورمال اکتیویتی هم از آن فیلمهایی بود که خیلی خیلی خیلی خیلی ترسیده بودم.
هیچ فیلمی :|
از آدمای واقعی بیش‌تر از فیلمای تخیلی می‌ترسم :|
آخ آخ اینقدر دلم واسه اینجور فیلما تنگ شده :))
هرچند که خیلی ترسویم ولی نگاش میکنم 
مثل خودمی پس :))

the conjuring که اصلا ترس نداشت!!! اتفاقا من این فیلم و تو خونه مادربزرگم که قدیمیه و حیاطش پر از درخته دیدم،شب بود و تنها هم بودم، توی یه اتاق که جدا از ساختمون بود و اون ته حیاط بود این فیلم و دیدم

فیلم حلقه خیلی ترسناکه!! تلویزیون هم نشونش داده، یه فیلم چینی ژاپنیه(منظور یکی از این دوتاست)

خب یکم خصلت ها با هم فرق می کنه :)
من نسخه آمریکایی حلقه رو دیدم . هر چند دفعه اول که دیدم ترسیدم اما دفعه دوم که از تلویزیون دیدمش با برادرم فقط بهش خندیدیم :)))
البته شنیدم نسخه چینیش ترسناک تره :)
ضمنا تو همه فیلمای ترسناک کاراکتر زن مشاهده میشه!! بخاطر ترسو بودن بیشتر نسبت به مردها و به دلیل جیغ های مکرری که تو فیلم میزنن تا قلب بیننده هورری بریزه ;)
اینم نظریه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan