یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


درک یک طرفه

خیلی سخت است که همه انتظار داشته باشند درکشان کنی بدون اینکه کسی درکت کند!!! و این تو هستی که کوتاه می آیی و می گویی: میفهمم، درکت می کنم ... اما ته دلت با خودت می گویی کاش تو هم کمی فقط کمی مرا درک می کردی و انقدر طلبکارانه حرف نمی زدی. اما افسوس و صد افسوس که این فقط یک واگویه با خود است ...

+ شرمنده بابت دیر تایید کردن نظرات ... خونه نبودم و به نت هم دسرسی نداشتم ... بازم شرمنده

دشمنت شرمنده ;)
ممنون دوست عزیز :)
اهوم می فهمم
:)
تازه درکشونم که میکنیُ بهشون میگی درکت میکنم، میگن : نه نمیفهمی
اینو دیگه کجای دلم بذارم
حرص نخور آهو جونم :) درکت می کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan