یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


زندگی خالی نیست، مهربانی هست، ایمان هست *

پسر جوانی در یک جای شلوغ، هراسان و مضطرب تند تند اطرافش را نگاه می کند و جلوی هر مرد و زن و پیر و جوان را می گیرد و می گوید " پدر و مادرم صبح منو آوردن اینجا ولم کردن، حالا من چی کار کنم؟ " هر کدام از آن افراد با تعجب به صورت پسر جوان نگاه می کنند. بعضی ها با همان تعجی از کنارش رد می شوند. بعضی ها به گمان اینکه شوخیست می خندند. بعضی ها به این سوال که " مگه میشه؟ " از کنارش رد می شوند. بعد صدایی روی تصویر می گوید: " آری شبیه شوخیست اما نه زمانی که والدین پیرمان را رها می کنیم "

این تبلیغی است که ـ البته بیشتر شبیه یک تلنگر است ـ این روزها از شبکه های مختلف پخش می شود. اولین باری که دیدم واقعا تحت تأثیر قرار گرفتم. پدر و مادر هیچوقت بچه هایشان را در این سن رها نمی کنند. یعنی از محالات است اما همین بچه ها وقتی پدر و مادرشان پیر می شود از نگهداریشان خسته می شوند و رهایشان می کنند. این تبلیغ این را می خواهد بگوید که " این جریان اصلا باور کردنی نیست و کسی هم باورش نمی شود که والدین این کار را بکنند و حتی به این ماجرا می خندند اما اگر پیرمردی یا پیرزنی این ادعا را می کرد قطعا همه باور می کردند "

قدر پدر و مادرانمان بیشتر بدانیم.

* شعار تبلیغ مذکور

من دورازخانوادمم و بادیدن این تبلیغ دلم بدجور گرفت:-(
آخی الهی ... ببخشید :((
بعضی از میان برنامه ها واقعا عالی هستن ..
تازه راه افتادن و طریقه ساختن یه میان برنامه عالی رو پیدا کردن ...
باورتون میشه تو فکر این بودم که پستی با این مضمون ( زندگی خالی نیست.. محبت هست.. ایمان هست)  بذارم؟؟ 
:))
چه خوب ... شمام بزارین ... هر چند بارم که تکرار بشه بازم کمه :)
تبلیغ خیلی جالبی بود , دارن کم کم راه میفتن که چطوری یه چیزهایی رو به زبون شیرین و احساسی به مردم بفهمونن ...
آره دقیقا ... تلنگر خوبیه برای مردم ...
جمعه ۲ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۷ محمد ابراهیمی
ای کاش فرهنگ سازی را برای برخی مسائل خیلی زودتر را انجام می‌دادند. ولی هنوز هم دیر نشده ...موفق باشید.
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س :) مهم اینه که کار بشه و الان داره یواش یواش این اتفاق می افته :)
شمام موفق باشین :)
چندبار دیدمش...بعد از مدتها یه کار جالب بود...یه چیزی بود که فکرو مشغول میکرد...
اوهوم ... :)
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۰۴:۱۹ عبدالله پور فلاحیان کوه کمر
بزرگان ما با دعا های پدرومادر به جاهایی رسیدند که آدم باور نمیکند الان بنده شاید بیست ساله از پدرومادرم دعایی رو درخواست میکنم که بهترین انسانها که انبیاء وائمه علیهم السلام باشند به اون آرزوها رسیدند واعتقاد دارم که حقیقتا اگر پدرومادر در حق فرزند از ته دل دعا کنند قطعا مستجاب میشه ورد خور نداره. مثل دعای پدر علامه مجلسی در حق فرزندش که اومد علامه دهر شد، یا دعای پدر آیت الله مرعشی در حق ایشون یا دعای پدر مقام معظم رهبری در حق ایشون که الان رهبر یک امت شدند و....

دعای پدر و مادر رد خور نداره ... هر دعایی که بکنن مستجاب میشه ...و متقابلا نفرینشون هم زود می گیره
باید قدر پدر و مادرا رو دونست :)
با سلام
حالا ما شدیم خالی بند هوم!؟
چرا چند وقته دست به کیبورد نشدید!!؟
نفرمایین بنده همچین جسارتی نمی کنم :)) فقط پرسیدم :))
راستشو بخواین نمی دونم چطوری بنویسم ... خیلی حرف دارم اما تو قالب متن نمی تونم بریزمش ...

:(((((
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan