یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


من و این همه خوشبختی!!!!

طبقه بالای خانه ما تقریبا خالی از سکنه می باشد. تقریبا هم یعنی اینکه فقط من ساکنش هستم و می شود گفت که دربست در اختیار من هست:) چند روز پیش دنبال یک کتاب مفاتیح می گشتم و از آنجایی که تنبلی ام آمد برم از پایین بیاورم، تصمیم گرفتم که کمدهای طبقه بالا را بگردم. زیر دکوری خانه مان سه تا کمد کوچک قرار دارد که همیشه قفل است. کمی همت به خرج دادم و مثل گربه از دکور بالا پایین رفتم تا توانستم کلیدهایش را پیدا کنم. اولی که باز نشد اما دومی را که باز کردم از ذوق نزدیک بود به رحمت ایزدی بپیوندم :)) کمد پر از کتابهایی بود که خواهرم خریده و آنجا انباشته بود. من هم که کتاب ندیده :)) همه اش را برداشتم و به اتاقم منتقل کردم.

+ تا به حال این همه کتاب نخوانده رو یه جا نداشتم :)

+ چند تایی بودند که دنبالشان بودم بخونمشون ... مثل چهار اثر

+ با دیدن اینا کلا مفاتیح یادم رفت ... خدایا منو ببخش :)

وااااااااااااااااای چه کتابای دوست داشتنی ای هم هستن :)
واااااای ....واااااای....
معلومه تو هم عاشق کتاب هستیا عارفه جان :)
آره کلی ذوق دارم برا خوندشون :))
طبقه بالات اجاره بده حالا که خالیه!!!
یعنی واقعا اینهمه وقت داری که بزاری واسه کتاب خوندن!؟ رنگ کتاب دیدم خوابم گرفت!
نه خب در اون حد هم صاحب خونه نیستم :))))))
آره چرا که نه ... وقت کنم و البته همت ... شاید دو روزه همه شو تموم کنم :)))
من یه همچین آدم کتابخونیم :)))))
مفاتیح چی هس!
کتاب دعا
چقدر این قالبه خوبه...کجا بود ندیدمش :d
اینو از رو وبلاگ یه نفری پیدا کردم. پایین وبلاگم اسمش هست. منتها یه تغییراتی دادم ... اونم برای اولین بار:)
بری اونجا میبینی عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم :*
زکات خوشبختی هم شیرینیه! شیرینیش رو کِی میدی بهمون؟ :D
شیرینیش؟؟؟؟ می تونم امانت بدم بهتون بخونیدشون :)))
عالین اینا که خانوووم.. کاش به ماهم میدادیشون :))
زویا پیرزاد رو دوست دارم.. مثل چراغ ها را من خاموش میکنم :)
بخونش اونم :)
قابل نداره عزیزم بیاین ببر بخون :)
خیلی وقت پیش خوندم ولی باید یه بار دیگه بخونمش
بعضی کتابا رو خیلی وقت پیش خوندم اما فکر می کنم باید یه دور دیگه بخونمشون :)
من این مدل قالبشو پیدا نمیکنم!!:(
بزار مدلشو پیدا کنم بهت میگم عزیزم :)
کتابهای بروزی هم هستند
حالا کتابهای خواهر من واسه عهد دقیانوسه:)
بیا یه کاری کنیم سحر جان، کتابای قدیمی خواهرت برا من اینا برا تو :)
سلام:به نظر  میاد  کتابای جالبی باشن:-))
سلام
بله درسته ... کتابهای خوب و عالی :)
کافه پیانو خیلی خوبه..خیلی...
یه بار خوندمش ولی چیزی یادم نمونده ... می خوام دوباره بخونمش :)
کتاب یافتن یعنی گنج یافتن

جدا همینطوره ... تعبیر درستی کردین :)
جمعه ۲۳ بهمن ۹۴ , ۰۹:۲۷ خانوم فیروزه ای ※※
من نیز یک عشق کتاب
الان یه کتاب گرفتم به اسم:کافکا در ساحل
خوشبختم ختونم فیروزه ای عزیز:) عشق کتاب :)
چه خوب ... بخون اگه خوب بود بگو منم بخونم :)
واااااااااای چه سعادتی منم میخواااااام:))))))
یعنی از اون وقتایی بود که از ته دلم گفتم خوش بحالتتتتتتتتت:)))
خواهش می کنم قابل شما رو نداره ... همش مال شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan