یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


من هیچوقت آدم نمی شم

گاهی وقتها بدجور حس حماقت می کنم درست مثل امروز. رفتارم مثل بچه ها می شود تا یک آدم بزرگ. متنفرم از این اخلاقم :(

+ سر فرصت ماجرایش را می نویسم

گاهی وقتا ادم بچه میشه واقعاااا
یه وقتایی بچه شدن خوبه ... اما این مدل بچه شدن اصلا خوب نیست :(
دراین صورت من یکی باید کلا ازخودم ناامید بشم ازبس کودک درونم فعاله و اجازه نمیده بزرگ منشانه رفتارکنم!
کودک درون فرق داره با این بچگانه رفتار کردن من ... کودک درون آدم فعال باشه خوبه ... شاید من درست نتونستم بیان کنم
کودک درون شما خیلیم خوبه :)
کودک درون من خدمت کودک درون شما سلام میرسونه!
خوبی ازخودتونه:-)
شمام سلام برسون بهش :) کودک درون من تُخسه ادب نمیشه :))

آدرس بده کودک درونم بفرستم خونه تون تا ببینی بعدش کودک درونتون چه کودک خوب و سربه راهی میشه!
آدرسمون سر راسته بفرستش بیاد :)
سلام بانوی آذری
نجه سوز؟
حالینیز یاخجی دور؟
گوزل یاشیاسیز
سلام آقای علی اصغر ممنون
سلامت باشین شمام همینطور
یاشیاسیز
هارالیسیز؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan