یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


نیاز

یک چند روزیست که نماز صبح هایم قضا میشود. بقیه نمازهایم هم چنگی به دل نمی زنند. به دل خودم که نمی نشیند. حتما خدا هم می گوید بدرد عمه ات می خورد نمازی که خواندی :( حس می کنم از خدا دور شدم :( چی کار کنم؟

+ عنوان کم آوردم دیگه ... بی ربط، با ربط یه چی می زنم :)

منم عنوان کم میارم هی
:))
اون قدیما،نماز نمیخوندم،اما یه جمله باعث شد که نمازخون بشم!
شیطان به خدا سجده می کردو به انسان سجده نکرد.انسان به خدا سجده نمی کند.وکدام پست تراست!؟
چه جمله قشنگی! گاهی ما آدما از شیطونم بدتر میشیم
ممنون جناب ج :)
تنها چاره ش بیشتر وقت گذاشتن برای خداست...
درسته ... ما برای همه چی وقت داریم الّا خدا :(
ممنون جناب آووکادو:)
باید دلیل دوریو پیدا کنی...گاهی شاید یه ناراحتیه کوچیک...که خداجون چرا چیزی که میخواستم اتفاق نیفتاد...همین میمونه تو دلت...و کم کم باعث میشه دور بشی...البته این فقط یه مثال هست...
به داشته هات فکر کن...وقتی آدم به داشته هاش فکر میکنه...ناخوداگاه یاد خدا و خوبیهاش میفته...و این یه راهه خیلی ساده برای نزدیکتر شدن به خداست...
ناراحت نباش عزیزم...همه گاهی این موقعیتو تجربه میکنن...
😘😘😘
ممنون جغد سفید عزیزم :*شاید اینجوری باشه ... ناشکری نمی کنم به خاطر نداشته هام ولی خب ... نمی دونم
همیشه بودنت بهم آرامش می ده عزیزم :)
نباید کم بیاری
بانوی آذری و کم آوردن
همین که قصد نماز می کنی بسیار است
و بقیه اش هم درست می شه یک برنامه
خوب بریز و به همه کارهایت به وقتش برس
یاشیاسان
ممنون آقای علی اصغر خان :)
همین که شما دوستان عزیز بهم روحیه می دین خودش کلیه
از امروز یه تکونی به خودم دادم ... برام دعا کنین
سیزده یاشیاسیز ... ساغولاسیز
خدا خودش کمک کنه بهش نزدیک تر شیم:)
:) انشاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan