یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


اوقات خوش آن است که با دوست به سر شد

: من یه دوستی دارم که باید ببینمش، رفت و آمد باهاش داشته باشم، شما با این مورد مشکلی ندارین؟

ــ والا من زیاد با این موارد که این همسایه مون، دوستمه، خالمه، آشناس ... میونه خوبی ندارم

: پس تموم شده بدونینش ... منو شما با هم کنار نمیایم

این را امروز دوستم برایم تعریف کرد. می گفت کسی که بخواد من را از تو جدا کند همان بهتر که برود پی کارش. چقدر این حرفش به دلم نشست. باورم نمی شد که او خواستگارش را فقط به این دلیل رد کرده است. راستش را بخواهید یک حس غرور بهم دست داد. حس این که مهم هستم. دوستی ما دی ماه امسال شد دو ساله. ولی آنقدر عمیق هست که هر چیزی بخواهیم بخریم حتما با هم هماهنگ می کنیم تا با هم برای خرید برویم یا حتی یه گشتی بزنیم و حال و هوایمان عوض شود. این دوستی ها ارزشش بالاتر از این حرفهاست. برای این دوستی باید جان داد.

به این میگن رفیق :)
دمش گرم

دم شما هم گرم فاطیما جان :*
دوست خوب نعمته :-)

+ان شا الله همیشه دوستی تان پایدار باشد .
ممنون جناب آووکادو :)
دوستی زیباست
من عاشق دوست شدن و دوست داشتن هستم
به دوستام عشق می ورزم و محبت می کنم
(گل)
قدر دوستای با محبتتونو بدونین :) (گل)
دمش گرم
بعله دمش خیلی گرم :)
خاک تو سرخواستگاره! میتونست بایه تیر دو نشون بزنه و دوتا ببره!!
:))))))))))
چه دوسته خوبی....
قدرشو بدونین....
منم 3 تا دوست دارم که 8 ساله باهم دوستیم !
یه گروهه 4 نفره که البته الان دیگه مثل خواهریم :)
چه عالی مهربون جون :)
تو هم قدر دوستا بهتره بگم خواهراتو بدون :)
دوستیتون پایدار...
:):*
فدات عزیز دلمممممممممممممم :*
به خوبی خودته فدات شم :*
جمعه ۲۳ بهمن ۹۴ , ۰۹:۲۷ خانوم فیروزه ای ※※
چه دوس خوبی :)
ممنون :)
چقدر خوب :)  دمش گرم :)
دوستیتون مستدام :)*
ممنون عزیزم :) دم شما هم گرم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan