یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


کوفیان ، بی وفای همیشه

ـ من هرگز برای امام خویش تکلیف معین نمی کنم، که تکلیف خود را از حسین می پرسم. و من حسین را نه فقط برای خلافت، که برای هدایت می خواهم. و من ... حسین را برای دنیای خویش نمی خواهم، که دنیای خود را برای حسین می خواهم. آیا بعد از حسین کسی را می شناسی که من جانم را فدایش کنم؟

نامیرا / صادق کامیار


ممنون بابت معرفی :-)
خواهش می کنم :)
کتاب خوبیست یعنی بهتره بگم عالیه :)
کلی گشتم تا بالاخره آقای برادر برایم خرید :)
البته به پای معرفی های شما نمرسه :)
این روزا زیاد درباره ی این کتاب میشنوم , یاد آوری خوبی شد که به لیستم اضافه اش کنم :)
خوندن کتاب همیشه باعث آرامشه، مخصوصا وقتی پیشنهاد میشه :)
امیدوارم از خوندنش لذت ببری :*
Didn’t they publish photos of Jacob….that means it can’t be Richard or a dog.I also picked up on Richard saying there were some more people at the teh28elp30;.tmose people are the ones who probably escaped the flaming arrow attack like Bernard and rose….(the other oceanic 815 survivors)
thanks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan