یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


دختر بد

من خیلی دختر بدیم که دارم دعا می کنم فردا پدر بزرگ و مادربزرگم از تبریز پا نشن بیان خونه ما؟؟؟ عاشق پدربزرگمم اما مادربزرگم ....

ای بابا...

:(
ما که قرار نیست همه رو دوست داشته باشیم و از اومدن‌شون به خونه‌مون خوشحال بشیم و این دلیلی بر بد بودن نیست...
ممنون مترسک جان :) تو بد وضعیتیم
این چه حرفیه اخه...کاملا درکت میکنم...حق داری...
فدااااااااااااات جغد سفید عزیزم :*
من هیشکدومشون ندارم:-«((
بفرست اصفهان تاواسه من باشن!
بیا مادربزرگم مال تو :)
مادربزرگت که مجردنیست!
پس مال خودت!!
:)
سلام
نجه سیز؟
نیه سوموسن؟
منیم هیچ بیری یوخیمدی
اصلا اوز دده ننم ده یوخومدی
(ناراحت)
سلام
ساغولاسیز سیز نجه سیز؟
والا بعضی سوزلری منی به ناراحات الیر، اولارن یادنا توشورم اصلا ایستمیرم گله :(
الله رحمت السین هر ایکیسینه ده :(( الله سیزی ساخلاسن
درک میکنم..
ممنون :)
خوب دع کن فقط بابابزرگت بیاد..
الان فک کنم اومده باشن البته
آره عزیزم اومدن :(
نه عزیزم.. شما خیلیم خانوم و خوبین :)*
مگه آدم باید همه رو دوست داشته باشه؟!  طبیعیه که دوست نداشته باشی یکیو :)
ممنون خانوم جیم :)
امروز صبح رفتن ... چند روزه داریم همش مهمون داری می کنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan