یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


ماه و ماهی

تو ماهی و من ماهیِ این برکه کاشی

اندوهِ بزرگی ست زمانی که نباشی

image

ماه و ماهی

با صدای حجت اشرف زاده

شعر علیرضا بدیع زاده


دانلود آهنگ


پ.ن: این آهنگ، آهنگ وبلاگی بود که وقتی شنیدمش عاشقش شدم. مطمئنم شما هم بعد از شنیدنش حس مرا خواهید داشت.

پ.ن: هیچ کاوری از این آهنگ پیدا نکردم . این عکس را بنابر همخوانیش با متن آهنگ گذاشته ام.

منم بااین آهنگ عاشق وب شما شدم :)))

ممنون عزیزم ... خوشحالم که از آهنگ خوشت اومده و مهمتر اینکه از اینجا هم خوشت اومده :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan