یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


بالاخره چاپ شد: زندگی سردِ سرد

بالاخره بعد از مدتی انتظارم به سر آمد و یادداشتی را که برای مجله محبوبم " همشهری جوان " فرستاده بودم، این شماره چاپ شد. کلی ذوق زده شدم چون این اولین مطلب چاپ شده من هست. امیدوارم بتونم همین مسیر را ادامه بدهم و به آرزوی دیرینه ام برسم :)
+ یادداشت را در ادامه مطلب بخوانید.

خانوم نواپوربهتون تبریک میگم.
به امیدموفقیتهای بیشترتون.
ممنون آقای ج :)
به به، تبریک میگم خانوم نویسنده، همین جوری پیش بری ایشالا خبر انتشار اولین کتابت که خیلی هم سروصدا کرده رو بهمون اطلاع‌رسانی می‌کنی ;)
ممنون مترسک عزیز
خدا از دهنتون بشنوه :) امیدوارم که اینطور بشه :)

+ ممنون به خاطر انرژی های مثبتی که دوستان عزیزم دادن :)
سلام
موفق باشید

ممنون جناب علی اصغر :)
بسیااار عالی... :)

تبریک :)

ممنون عارفه جان :)
چه حس زیبایی :-))

+صمیمانه تبریک میگم :-)
ممنون جناب آووکادو :)
عالی بود عزیزم...
انشالله موفق باشی تو این راه...
:*
فدای تو :) هنوز تازه کاریم بابا :))
طول می کشه ولی میشه :)
چه عالییی
واقعا تبریک میگم :)

ممنون عزیز :)
خیلی مبارکه منم در انتظار شنیدن همچین خبریم !

ممنون زینب جان :)
ان شاءالله به زودی خبرشو می شنوی و به ما هم میگی تا بخونیمش :)
به به
می گم چرا نوشته هاتون عالیه

پس نگو نویسنده هستین.


ممنون آقا مهدی
اولین یادداشت چاپ شدم بود :) مونده تا اسم نویسنده رو خودم بزارم :)
شما لطف دارین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan