یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


آخرین روزهای زمستان

 برف در روزهای پایانی سال

صبح که بیدار شدم با این صحنه ها مواجه شدم. در طول زمستان شاید فقط دو بار برف بارید شهرمون، اونم خیلی کم. امروز ولی شدید داره می باره. برای عید باید چکمه هامو دربیارم :)


Foto by: Mi & My Sister

هیجان انگیزه :-)
برای خواهرم که تو شیراز برف ندیده بود واقعا هیجان انگیز بود ... بیدار که شدم دیدم تو حیاط داره عکس می گیره :)
خوش به حالتون :)
اینجا هوا ابریست اما خبری از برف و باران نیست
ممنون :)
یه ذره بند بیاد می خوایم با خواهرم بریم آدم برفی درست کنیم :)
یذره شوبفرست اصفهان که امسال هیچی برف ندیدیم!
بیا همه شو بفرستم براتون :)
هنوزم داره می باره ... اینطور پیش بره تا سیزده می خواد بباره :|
سلام
همین الان من برف را در حال باریدن می بینم
اینجا فعلا آتش بس اعلام شده :)) ببینیم فردا می باره یا نه :))
برف خوبه ها، خیلی هم خوبه، اما... توی این فصل بارون نم نم و رمانتیک که چیک چیک بخوره به شیشه‌ها، مناسب‌تره تا برف :|
راستش من زیاد از برف خوشم نمیاد ... یعنی میاداااااا ولی دیگه این موقع که باید هوا بهاری باشه و اینا یه خورده حس بد می ده به آدم :)
امیدوارم فردا آفتابی باشه و برفا آب شه :)
وه ! چه عجیـــــب ! :O :)
خیلی عجیبه عارفه جان :)
کلا شمال و شمالغرب برف باریده :)
خوبه اونجا برفه , اینجا سیل از اسمون میباره و خیسه همه جا :)
من به شخصه بارونو خیلی دوست دارم :)
برفم دوست دارماااااااا منتها در وقت خودش ، نه الان که صدای پای بهار داره میاد :)
وای خوشبحالتون جای من خالی:-)
جاتون خالی :)
ولی من دوست داشتم روزای پایانی بهاری باشه :)
به نظرم بارون بهتره تا برف.

برف خوبه ولی نه الان که من حس بهار به خودم گرفته بودم.

شاید طبیعت داره خودشو نشون میده.
منم بارونو بیشتر دوست دارم ... اونم نم نم ...
دوست داشتم روزای پایانی سال رو بهاری بگذرونم تا باور کنم بهار اومده :)
+ خوشبحاااااااااااالتون...
:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan