یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


به زور و پارتی بازی و من بمیرم تو بمیری، شده 5% درصد

چند روزیست که دارم به این موضوع فکر می کنم که چند درصد از زندگیم به دل خودم بوده؟ چقدر برای خودم زندگی کرده ام؟ چقدر حرف مردم برایم اهمیت داشته و این جمله را تکرار کرده ام که " مردم چی گن "؟ راستش به نتیجه ای نرسیدم. یعنی توی این بیست و هشت سال عمری که داشتم به زور و پارتی بازی شاید به 5% برسد. و من چقدر در این مدت لذت زندگی کردن را از دست داده ام. چقدر از خود واقعیم دور بوده ام. و چقدر کسل کننده بوده ام برای خودم. وقتی نتوانی آنطور که می خواهی باشی، یعنی فقط یک مُرده متحرک بوده ای. یعنی می شود بقیه عمر را ( اگر عمری باقی باشد ان شاءالله ) دنبال خوشبختیی بود که زنده ات کند و دلخواهت باشد؟؟؟

+ شما چقدر از زندگیتان را برای خودتان زندگی کرده اید؟ اصلا برای خودتان بوده اید یا نه؟

+ حتما روزی در یک پست جداگانه در مورد "زندگیم برای دیگران" خواهم نوشت.

من بر عکسم...تقریبا ...چون شاید خیلی خودخواهم...و اینکه به حرف مردم و حتی خانواده خیلی اهمیت نمیدم...
الویت ما آدما تو زندگی خودمون نیستیم...تفکرات دیگران نسبت به خودمونه...زیادی اهمیت میدیم بهشون...البته خصلت ما ایرانیاست...

آی گفتی جغد سفید عزیزم ... اولویت ما تفکرات دیگرونه :(
چقدر خوبه که به روش خودت زندگی می کنی ... حتی اگه از خوشحال هم نباشی (البته باید همیشه شاد و خوشحال باشیااااااااااا) باز ته دلت میگی که زندگی خودمه و دوست دارم اینطور باشم :)
+ دوست خوبم همیشه شاد باش :*
من هم مثل شما
و این چقدر بده :( امیدوارم شمام زندگیتونو به خوشایند خودتون تنظیم کنین :)
اصلا از همین امروز تلاش کنین :)
ما داریم برای خودمون زندگی می‌کنیم و واقعاً هم دلیلی نداریم بخوایم خودمون رو به خوشایند بقیه تنظیم کنیم...
خیلی خوبه جناب مترسک :) منم راهنمایبی کنین تا زندگیمو به خوشایند خودم تنظیم کنم :)
پستت باعث تامل زیادی میشه توی خودم ...
چند روزیه که ذهن خودمو بدجور درگیر خودش کرده فاطیما جون :)
واقعا لازمه به این موضوع فکر کنم و درصدش رو محاسبه کنم...

+مرسی بابت طرح این موضوع :-)
خواهش جناب آووکادو :)
از سری پست های خوب...
:)
فسفر سوزون: )
جدا؟ :)
دیگه کاریه که ز دستم بر میاد :)
+ جزو سوالای فلسفی به شمار میاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan