یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


شکست هایت را پذیرا باش ... خدا در کنار توست

زندگی بازی های زیادی دارد. گاهی این بازی ها خوشایندند و گاهی ... . یک سیب هزار چرخ می خورد تا به زمین برسد؛ توی این چرخ خوردن ها، ممکن است هزار اتفاق خوب و بد بیفتد. خوب ها زندگیت را عوض می کند و بدها ... بدها تجربه می شود برایت تا دوباره دست روی زانویت بگذاری و با یک یا علی، کارت را از سر بگیری. و آنجاست که صدای آرام قدم های خداوند را می توانی بشنوی و چقدر از شنیدن این صدا سرمست می شوی. پس شکست هایت را با آغوش باز پذیرا باش و مطمئن باش که خدایی که آن بالاست، خودش را به تو نشان خواهد داد.


+ بعد از حدود یک ماه غیبت، دوباره برگشتم. این غیبت یک ماهه یک چیز را به من ثابت کرد و آن این که، آن قدرها هم که فکر می کردم، نویسنده خوبی نیستم ... و کسی در دنیای وبلاگ نویسی منتظر نوشته های گه گاه من نیست ... به تلاشم ادامه میدم ...

من منتظر بودم...خوشحالم مینویسی... 
:*
می دونم جغد سفیدم :* چند بار ازم پرسیدی :*
فداااات خیلی لطف داری عزیزم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan