یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


Nice Guy



وکیل آه (آقای عینکی): چند ماه پیش یه مستند حیوانات تو تلویزیون دیدم که یه شغال بزرگ، دُم یه گرگ صحرایی کوچیک رو در حالیکه داشت دنبالش می کرد، گاز گرفته بود و می رفت. گرگ هم برای اینکه گیر نیفته و خورده نشه با درموندگی تموم به سمت دره می رفت. با خودش می گفت اگه نمی خوای دمم رو ول کنی اونوقت هر دومون با هم از دره میفتیم و می میریم ... با اینکه نتونستم بخاطر قرار کاری مستند رو تا آخر ببینم، همیشه از خودم می پرسم که آخرش چه اتفاقی برای شغال و گرگ افتاد؟ با خودم می گم اگه شغال عاقل باشه اونوقت دمی رو که گاز گرفته ول می کنه و میره و اگه احمق باشه اونوقت هر دوشون از دره میفتن پایین. به نظرت آخرش شغال کدوم راه رو انتخاب می کنه؟
کانگ مارو: بنظرم اون آدمی که دارید بهش فکر می کنید احمق تر و بی مبالات تر و ابله تر از شما باشه ... مشتری.
وکیل آه: حتی اگه اون حیوون در نظر بگیریم، حتما از مردن وحشت داره، اما اگه بدونه به محض اینکه پاش به دره برسه اونوقت می میره، به نظرت حاضر نمی شه نظرش رو عوض کنه؟
کانگ مارو: نه، احتمالا نمی کنه ... احتمالا به اون گرگ می گفت که مایه آرامش خیاله که هر دومون با هم می تونیم بمیریم. حالا دیگه به لطف تو، مجبور نیستم تنهایی بمیرم.
NICE GUY/2012/EPISOD 5

پی نوشت : موج سریال های کره ای با یانگوم به خانه های ما اومد و با جومونگ به اوج خودش رسید. بی شک همه ما و شاید بهتر باشه بگم اکثریت ما سریالهای کره ای که از تلویزیون پخش شدند رو دیدیم و به بعضی هاشون خاطره داریم اما این ها فقط سریال های تاریخیشون هستن. سریالهای امیروزی ترشون به مراتب بهتر از اونا هستن. البته اینم سلیقه ای هست. شاید بعضی هاتون میونه ای با سریالهای کره ای نداشته باشین اما من بهتون پیشنهاد می کنم که سریال Nice Guy رو از دست ندین. سریالی که تا پایانش تو رو با خودش درگیر می کنه. اگر وقت کنم حتما در مورد سریال چند سطری خواهم نوشت.
بنظر جالب میاد...یادم بمونه دانلود میکنم حتما:d
آره حتما دانلود کن :) من که کلا عاشق شخصیتاش شدم :)
و از جمله دلایلی که من و امثال من با سریال کره‌ای ارتباط برقرار نمی‌کنیم همون سابقه ذهنی‌مون از کاراییه که از تلویزیون پخش شده؛ یانگوم و جومونگ و توسان (درست گفتم؟) و الی آخر که حتی یک قسمتشون رو هم نتونستم تحمل و تماشا کنم؛ اما چند وقت پیش جایی بودیم یه فیلم سینمایی کره‌ای پخش می‌شد (اسمشو یادم نیست) همین که میگی درگیرم کرد ولی چون از وسطا بهش رسیده بودم کامل متوجه داستان نشدم؛ خلاصه که مرسی پیشنهاد دادی، فکر کنم ارزش یه بار امتحان کردنش رو داشته باشه
توسان :) شاید منظورت تاجر پوسان باشه :))
دقیقا ... یعنی ما فقط سریالایی رو دیدیم که فقط جنگ توشون بوده  و فقط دربار پادشاهی رو دیدیم. البته من خودم سریالایی که از تلویزیون پخش می شد رو بعضیاشونو دیدم ولی خب در مقایسه با سریالای کره ای دیگه که دانلود کردم دیدم ، چیزی نبودن:)
یه بار امتحان کنین و این سریال رو ببینین ... مطمئنا چیزی از دست نمی دین :)
هرچی سریال کره ایه ما دیدیم، حتی بی مفهوم ترینش رو
ما فیلم های چینی و ... (همینایی که شونصد متر میپرن هوا) رو میدیدم ولی علاقه مند شدیم ولی همیشه از غیر واقعی بودنشون بیزار
ولی یه چند تا سریال کره ای باعث شدن که این رویه تغییر پیدا کنه
یادمه اون موقع که یانگوم پخش میشد خیلی بیننده داشت، هر کسی رو که میدیدی در مورد یانگوم صحبت میکرد و بعدش هم که جومونگ که دیگه اینقدر معروف شد که الانم که الانه هنوزم اسمش سر زبون هاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan