یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


تولدِ من

امروز روزیست که برای اولین بار چشم بر این جهان گشوم و دنیای رنگارنگ اطرافم را دیدم.
تولدم مبارک :)
تبریک عرض می کنم
ممنون جناب پایا :)
سلاااام.مبارک باشه انشاالله همیشه شاد و سرحال باشی.حالا چند ساله شدیB-)
ممنون سحر جان لطف کردی گلم :) من 28 ساله شدم :)
تولدت مبارک :))
ممنون عزیزم ... خیلی لطف کردی :)

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم

فداااات :)

 مهربانم

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

و خداوند شب و روز و تمام لحظات

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

تولدت مبارک :*

 

 

ممنون ترنم جان متن خیلی قشنگی بود :)

تولّدتون مبارک! :)
ممنون عزیزم :)
کجایی بانو ؟
سلام عزیزم ... مسافرت بودم نمی تونستم آن شم و جواب کامنتا رو بدم
شرمندم کردین عزیز :*
شهریوری های خاص!! :)
مبارک باشه تولد گذشته ات! :دی
ممنون روشنا جان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan