یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


یک مقطع متفاوت از زندگی

یک جایی توی زندگی انسان ها هست که وقتی به آنجا رسید، همه چیز برایش فرق می کند. چیزهایی که شاید در گذشته برایش مهم بودند بی اهمیت می شوند. آرزوهایش از شکل هیجانی گذشته خارج می شود و ساده تر می شود. وقتی به کارهایی که در گذشته کرده و به نظرش خیلی هم شاق بودند، با خودش می گوید " خب که چی مثلا؟ ". نترس بودن هایش به محطاط بودن بدل می شود و ترس هایش به شجاعت. آدم به یک مقطعی از زندگی که می رسد خیلی آرام تر و منطقی تر می شود. به جای غر زدن ترجیح می دهد صبر کند. اما همیشه ته ته ذهنش مشغول چیزی است که دوست داشت انجام دهد اما ترجیح داد سکوت کند. فکر می کنم به این مقطع از زندگیم رسیده ام.

این مقطع رو دوست ندارم... منم بهش رسیدم و کاملا دلم برای اون هیجانات تنگ میشه... برای شاد و غمگین شدن های ناگهانی و بی دلیل...
مقطع خیلی عجیبیه ... من یه جورایی دوستش دارم ... شاید چون آرامش خاصی بهم داده که کمتر بشم ...
هنوزم میشه بی دلیل شاد شد :)
من انقدر هیجانات داشتم که الان تو این مقطع با خودم می گم " این واقعا منم؟ "
ولی اونقدرام بد نیست بلوط جان :)
امیدوارم درهمه مراحل زندگیتون موفق باشید
ممنون. همچنین شما :)
من این مقطع رو دوس دارم:)
دوران کمی عاقلی:)
موفق باشی بانو جان:)
دوران کمی عاقلی :)) نظر جالبیه :)
ممنون ماه بانوی عزیز
از خوداری کردن پشیمونم
چرا سحر جان؟
سلام بانو جان :))

خودمُ دارم گول میزنم که نرسیدم به این مرحله ولی رسیدم....
دوس ندارم این مرحله رو، این مرحله کلی حسرت و آرزوهای خاک شده رو با خودش به همراه داره
سلام آهوی عزیزم :)

آدم گاهی وقتا اصلا دلش نمی خواد وارد مرحله ای بشه که ازش فرار می کنه ولی خب چاره ای هم نیست بالاخره که میشه
من خودم خیلی از پیر شدن می ترسم و اصلا دلم نمی خواد به اون مرحله برسم ولی مگه می شه؟ :)

راستش آهو جان من این مرحله ای که تو دوستش نداری رو دوست دارم :) نمی دونمم چرا :))
میدونی عزیرم، درد اینِ آدم تو جوونی پیر شه. ینی فاصله ی سنی روح و جسمش زیاد بشه..
اینِ که من ازش میترسم و دوسش ندارم
ترس بزرگیه ... و دوست نداشتنی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan