یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


لطفا یک عدد قرص اعصاب به من بدهید!

نمی دانم شما هم مثل من، موقع فیلم یا سریال دیدن حرص می خورید یانه؛ اما این روزها من از دست کیمیا بدجور حرص می خورم. طوری که اگر دم دستم بود با شلیک یک گلوله خلاصش می کردم. بهتر است آدم گاهی وقتها هم از عقلش استفاده کند. آدمی که ادعای انقلابی بودن می کند و برای هدفش می جنگد باید بفهمد که با یک آدم ضد انقلاب و وابسته به حکومت سلطنتی، خط فکریش فرق می کند؛ هر چند که آن آدم مدام جلوی چشمش نقش یک آدم خوب و نجات دهنده را بازی کند. به نظر من کیمیا یک آدم ظاهر بین است که قدرت تفکر و استدلال منطقی ندارد. به همین دلیل می گویم لیاقتش همان آرش است، نه پیمان.

یعنی واقعااین سریالهارو نگاه می کنید!؟
آره ... از سر بیکاری ... شبای پاییز بلنده باید سرتو گرم کنی خب :)
حرص نخور بالام جان به جا قرص اعصاب یه لیوان آب بخور فکرم نکن: )
از قدیم گفتن خلایق هرچ لایق؛)
ممنون ماه بانو جونم :) چشم :)
آره والا راس می گی :)
بانو جانم حیف نیست این اعصابتو ب خاطر هیچ و پوچ بهم بریزی؟
نگه ش دار جاهای دیگه بدجور بهش نیاز داریا :))
چی کار کنم آهو جونم آخه بد جور رو اعصابه لامصب

چشم دیگه حرص نمی خورم :)
آی گفتی.. منم همش درحال حرص خوردنم :| نتونستن اونجوری که باید شخصیت سازی کنن کیمیا بیشتر به دخترای این زمونه شباهت داره تا نسل انقلاب

من فقط بخاطر پیمان میبینم فیلمو :)

آخرشم طلاق میگیره با پیمان مزدوج میشه
سلااااااام سمیرا جون خودم خوبی؟
آره والا ... اون زمون مگه اینجوری شوهر می کردن؟ :)

آی دلم خنک میشه پیمان بره یه زن دیگه بگیره:)

اصلا هم دوست ندارم دوباره کیمیا رو بگیره
سلام
برخلاف تبلیغاتش اصلا جالب نیست
بلکه خیلی غیر واقعی و لوسه
توصیه میکنم سریال بهتری بگیرید و ببینید
آره .... دیگه تصمیم گرفتم نبینمش ...
کیمیا اصلا اونطور که اولش نشون دادن آدم با فکری نیست ...
باید همین کارو کنم :)
ممنون بابت کامنتتون.
:)
من که یک قسمت این رو فیلم رو هم به صورت کامل ندیدم..اصلا حوصله ام نمیگیره سریال ببینم :)))))
خوشبحالتون ... من روزم جلوی تلویزیون می گذره :) ولی دیگه این سریال شورشو درآورده :))
البته بگما هر سریالیم نمی بینم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan