یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


فرار از زندان از شبکه نمایش


مطمئنن همه شما این سریال زیبا و جذاب را دیده اید. امروز که تلویزیون را روی شبکه نمایش گذاشته بودم دیدم که این سریال را تبلیغ می کند برای پخش. آن هم برای اولین بار. من که بی صبرانه منتظر پخشش هستم. آنقدر هیجان داشتم که گفتم به شما هم بگویم تا دیدنش را از دست ندهید :)

+ راستی هنوز روز پخشش را اعلام نکرده اند. منتظر بمانید

وای جدی میخواد این پخش کنه!!؟یعنی باور کنم!؟مای گاد!چقدر خوشحال شدم.
فقط چیزه، اصلا موضوعش چیه!؟قشنگ هست!!؟اسمشم نشنیدم!!
:))))))))
خیلی قشنگه .... یه چیزی من میگم یه چیزی شما می شنوین :))))))
اگه دنبال فیلمی هستین که هر قسمتش براتون سورپرایز داشته باشه و هر از چند گاهی فکتونو بیاره پایین( از شدت سورپرایز) دیدنشو از دست ندین.

در مورد دو تا برادره که یکیشون به جرم قتل یکی از دولتیا به زندان میفته و برادر دیگر کاری می کنه که بیفته زندان تا بتونه برادرش رو فراری بده. لازم به ذکره که برادره بیگناهه.

من که خیلی منتظرشم :))))))
خیلی منتظرشی!؟منتظر برادره!؟کدوم یکیشون! ؟
منتظر فیلمه :)
عه اینوکه دیویدیش دارم!اما نگاش نکردم!
توصیه می کنم یه قسمتشو ببینین، اونوقت دیگه ولش نمی کنین :)
خاانوووم من منتظر ادامه رمان هستماااا...
سایه جووووووونم :* :))))
عزیزم حتما ... دارم روش کار می کنم که خوبِ خوب باشه :)

چقدر کامتت برام غیرمنتظره بود :)) ذوق کردم :)) بازم انرژی میدیاااااااااااا
خیلی علاقه به فیلم و تلویزیون ندارم.
اصلا اخرین باری که فیلم دیدم یادم نی !
من یکی از تفریحاتم فیلم دیدنه ... البته یه مدتی هست که فیلم ندیدم ولی در کل دوست دارم :)
منم ندیدمش... :|
فکر کنم همه چند سال پیش از DVD دیدنشا ولی ما حوصله اشو نداشتیم ندیدیم :دی اصن برای من پخشش میکنن :))
منم منظورم همون dvdبودش وگرنه تلویزیون که پخشش نکرده :)))
بله صد در صد به خاطر شماست :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan