یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


عرفان شیطانی

چند وقت پیش داشتم لیست کانال های تلگرام را می دیدم که چشمم به یک کانالی افتاد که حس کنجکاویم را تحریک کرد. کانال نجات از حلقه. با خودم فکر کردم این حلقه چیه که برای نجات از آن کانال زده اند. سرکی توی کانال زدم و با عرفانی به نام عرفان حلقه آشنا شدم که خیلی هم مثل عرفانهای دینی و اسلامی نبود. عرفانی بود که شیطان در رأسش بود و همه چیز به آن ارتباط پیدا می کرد. رئیس این عرفان هم فردی است به اسم محمد علی طاهری که انگار سال 90 دستگیر شده است. همین طور که داشتم نوشته ها را می خواندم چشمم به اسم کتابی خورد که برایم آشنا بود " انسان و معرفت" نوشته محمد علی طاهری. حس می کردم این کتاب را جایی دیده ام. بعد از کلی فکر کردن یادم آمد که پارسال همسایه مادربزرگم یک کتابی به من داد تا بخوانم که به گفته خودش جزو کتابهای ممنوعه هم بوده. «انسان و معرفت». از آنجایی که نویسنده کتاب برایم ناآشنا بود گذاشتم تا سر فرصت بخوانمش که تا همین امروز هم فرصتش پیش نیامد. حالا از وقتی که اسم این کتاب را در آن کانال دیده ام همش از خودم می پرسم آن زن در من چه دیده بود که پیشنهاد خواندن آن کتاب را به من داد؟؟؟؟


+ این هم لینک کانال نجات از حلقه nejatazhalgheh@

   اینم سایتش www.nejatazhalgheh.ir


عه جالب شد!لینک کانال هم به ما بده بریم زنگ خونه شونو بزنیم وفرار کنیم!
لینک رو تو پست گذاشتم. امیدوارم درست گذاشته باشم :)
حالا این یه دونه عرفان رو که ازش شناخت ندارم اما من یه سوال کلی‌تر دارم؛ وقتی خود دین به اندازه کافی، کامل هست دیگه این عرفان و حلقه و فلان اصلاً چه مفهومی دارن؟ دین هم منظورم به تمام ادیان الهی بود، همه‌شون بی‌نیاز به این چیزای من‌درآوردی هستن...
به نظر من عرفان یه بخشی از دینه. منتها عافانی که به خدا و اسلام و پیامبرا مرتبط بشه نه این عرفانای قلابی که از مسیر اصلی هم خارجت می کنن.
بله دین کامله و هر چیزی رو که بخوای در موردش می تونی آیه و مصداق براش پیدا کنی. منتها بعضی از آدما انقدر تو مسیر خدا شناسی قرار می گیرن و مطالعه می کنن و چله نشینی و اینا که بهشون می گن عارف. البته اینا نظر منه درست و غلطشو نمی دونم :)
یلداتون مبارک. :-)
خیلیییییییی ممنون :) هرچند دیره ولی یلدای شمام مبارک :)
در مورد این حلقه خیلی می دونم... حدودای سال هشتاد و هشت, هشتاد و نه بود که کلاسای این آقا خیلی رواج پیدا کرده بود و خیلیا شرکت می کردن...
حلقه ی عرفانی ها با دید نزدیک شدن به خدا وارد این حلقه می شدن... مغزشون شست و شو داده می شد و ایدئولوژی هاشون به مرور تغییر می کرد تا جایی که منکر دین و ائمه و همه چیز می شدن...
یعنی از اعتقادات خود آدما بر علیه اعتقاداتشون استفاده می شد...
از ماوراء طبیعه استفاده می کرد و همه رو به خودش و گروهش وابسته می کرد... 
سر یه ساعت خاص همه تمرکز می کردن و به حلقه وصل می شدن...

وقتی دستگیر شد, خیلی از مریداش باورشون نمی شد چه موجود شیطانی ای دستگیر شده...

اون خانوم همسایه احتمالا خواسته لطف کنه بهت... و خواسته اعتقاداتت عمیق و محکم شه... نه اینکه توی وجودت چیز بدی دیده باشه عزیزم...
ممنون بلوط بانو جان :) به قول حاج آقا انهاری مقدماتی است برای شیطان پرستی
خیلی وقته نیستی خانوم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan