یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


مرگ خوب، مرگ بد ... مسأله اینست!

مرگ تنها واژه ایست که وقتی اتفاق می افتد، مات و مبهوتت می کند. نمی دانی باید چه کار کنی. نمی دانی باید چه عکس العملی داشته باشی. برخی مرگها که اتفاق می افتد به گریه ات می اندازد و برخی شان ... فقط خیره می شوی به یک نقطه. گریه ات نمی گیرد اما سنگینی عجیبی را روی قلبت حس می کنی. فقط می توانی بگویی خدایش رحمت کند.

+ عموی مادرم فوت کرده و ما هنوز به مادرم چیزی نگفته ایم. قرار است فردا صبح پدرم بگوید. گریه نمی کنم اما سنگینی عجیبی روی سینه ام حس می کنم. تنها حسی که نسبت به او دارم حس دلسوزی است. فقط همین.

+ شاید چند روزی نباشم.

خدا رحمتش کنه -___-
ممنون عزیزم
تسلیت میگم
ممنون ... خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
خدابیامرزه ...
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه سمیرای عزیز
خدایشان بیامرزد و به مادرتان و شما صبر دهد.
مرگ زیبایم آرزوست.
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
ممنون
سلام
من به وبلاگ بلاگفا برگشتم.
اونجا منتظرتم خانوم.
سلام مهربانم
چشم حتما میام بهت سر می زنم :)
خدا بیامرزه

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan