یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


عنکبوتی کجایی، کجایی؟

پریشب که داشتم کرکره اتاقم را تاریک می کردم یک عدد عنکبوت را رویش دیدم. از آنجایی که می ترسیدم بزنمش فرار کند و پیدایش نکنم از خیرش گذشتم. بعد از چند دقیقه دیدم نیست. حالا به نظرتان از اینکه جوانمردی کردم و کاری به کارش نداشتم، او هم جوان عنکبوتی می کند و کاری به کارم نخواهد داشت ؟؟؟ از دیروز توهم عنکبوت زده ام :)))

امیدوارم که عنکبوتی کند و کاری به کارت نداشته باشد ;)
امیدوارم:)
ایشالا که جوانعنکبوتی می‌کنه و میره که بره ;)
خدا از دهنتون بشنوه :)
آره جوان عنکبوتی می کنه و کاری به کارت نداره فقط شب بخاطر محبتی که کردی میادو بغلت می کنه سففففت!
من تشکر نمی خوام فقط بره :)))))))
عنکبوت کجایی .عزیزم کجایی
کجایی تو اصلا .دقیقا کجایی.
این رو صد مرتبه بخونید پیداش میشه بکشیتش.:دی
شعری ندارید که بخونم اصلا پیداش نشه؟ :))

من واس عنکبوت ها دلم میسوزه...
لابد زیر تختی میزی،گوشه موشه ای قایم شده:)
چرا دلت می سوزه؟
زیر تخت که نیست آخه با پنجره خیلی فاصله داره :) فقط کاش بره خونش :)
ایشالا کاریتون نخواهد داشت من یه بار یه بچه سوسک گم کردم :)) اینجا رو ببینید:

http://o7rf7o.blog.ir/post/%D8%B3%D9%88%D8%B3%DA%A9-o-O

امیدوارم رفته باشه مسافرت دور دنیا :))))
وای وای وای....
اگه من جای شما بودم تا پیدا نمیشد پامم تو اتاق نمیذاشتم...
چاره ای نداشتم آبروم در خطر بود :)))
فعلا که چند روزیه خبری ازش نیست :)
خعلیییییییییی چندشهه :(( چطور گذاشتی به زندگی ادامه بده
اینکه توقع داشته باشی کاری به کارت نداشته باشه چون نکشتی و گذاشتی بره مثل اینکه توقع داشته باشی گرگ نخورتت چون توام اونو نمیخوری  :))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
نه خب عنکبوت خوبی بوده گذاشته رفته :))
پیداش که نشد دیگه؟!  جوانعنکبوتی کرد؟!  :)))
از این به بعد تجربه بشه که همون اول منهدمش کنی :)))
نه نشده :) صد در صد :)))))
فقط امیدوارم به سرش نزنه بیاد تشکر کنه :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan