یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


اولین دستمزد من

امروز اولین دستمزد کارم را گرفتم. البته زیاد انتظارش رو نداشتم که برای کارم دستمزد بگیرم، یعنی این طور بگویم که انتظار نداشتم که او برای کاری که براش کردم پولی پرداخت کنه. هر چند کم بود ولی اینکه کارم دیده شد و چیزی هم نصیب من، خوشحال شدم. جدا که خوردن نون بازو خیلی کیف میده :)) راستی یادم رفت بگم، من یک خیاطم که تازه اول راه است :)        

يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۰۱:۳۷ پیمان محسنی کیاسری
موفق باشید
ممنون :)
مبارک باشه :)
ممنووون :)
سلام
تبریک می گم خانم هنرمند
ممنون جناب علی اصغر خان :)
مبارکه :)
اولین باری که حقوق گرفتم خیلی بهم مزه داده بود :)
ممنون فاطیما جون :*
راستش هنوز تصمیم نگرفتم که می خوام خیاطی شغلم باشه یا نه، ولی این که برای زحمتی که کشیدی دستمزد بگیری خیلی لذت بخشه
اصلا دلم نمیاد خرجش کنم :)) البته کمه ولی حس خوبی دارم :)
پس شیرینی بده! D:
شیرینی مورد علاقه مترسک الممالک چیه همونو بخرم :))
میدونم چه حس خوبیه :-)
آره ... حسش خیلی خوبه ... دلم نمیاد خرجش کنم :))
اولین پولی که آدک برای یه کاری میگیره همیشه یادش میمونه...
انشالله موفق باشی دوست من...در هر راهی که حالتو خوب میکنه... :):*
خوشحالم دوباره نوشتی...
فدات جغد سفیدم :*
ممنووووون تو هم همینطور :)
دیگه باید می نوشتم :)
 چقد شیرینه این دستمزد:))))))
مبارکه:ّ)
ممنون عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan