یک فنجان چای تلخ مهمان من

یک دلِ پُر دَرد دارم و یک جانِ پُر زَهر


ای دوست می شود نیایی؟؟؟

هر وقت صحبت از آمدن می کند هر چند ابراز خوشحالی می کنم اما زود هم بحث را عوض می کنم. نه اینکه دوستش نداشته باشم نه، من فقط نگران وقایع بعدش هستم. نگران نبود مراکز خرید آنچنانی و جاهای دیدنی شهر کوچکمان. نگران هوس خرید کردنش از تبریز و استیصال من از اینکه آیا خانه دایی ببرمش یا نه. اگر خانه مان تبریز بود با اشتیاق فراوان دعوتش می کردم
يكشنبه ۸ شهریور ۹۴ , ۱۲:۳۶ ترک اعتیاد ترک اعتیاد
یاشاسین
:)
شهرتون کجاست؟؟؟؟
اهر :)

سلام وب زیبا ودوست داشتنی دارین

باافتخار لینک هم شدین

تشکر :)
میفهمم این حستو
خیلی حس بدیه که نتونی به دوستت بگی نیا :(
تبریز که خیلی شهر قشنگیه.یه مرکز خرید خیلی بزرگ هم داره
بله شهر قشنگیه و من دوستش دارم. منتها من تبریز زندگی نمی کنم و مشکل هم همینه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan